Ta strona używa plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie

Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego wydawnictwa iosephicum.pl jest F.H.U. IOSEPHICUM Agata Głażewska zarejestrowana pod adresem 43-229 Ćwiklice, ul. Wolności 11C.
  2. Ceny podane w naszym sklepie są w cenami brutto w PLN (zawierają podatek VAT).
  3. Wszystkie ceny produktów zawierają koszty przesyłki poleconej Poczty Polskiej (chyba że Klient zamawia poprzez opcję „odbiór własny”).
  4. Korzystanie z usług naszego sklepu wiąże się z akceptacją regulaminu.
  5. Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy przesyłać na adres mailowy podany w zakładce Kontakt lub bezpośrednio na adres iosephicum@outlook.com

Zamówienia

  1. Formularz zamówienia elektronicznego dostępny jest na stronie iosephicum.pl
  2. Poczta elektroniczna e-mail: iosephicum@outlook.com
  3. Zamówienia przyjmowane są 24/7. Zamówienie jest realizowane po uprzedniej akceptacji niniejszego Regulaminu oraz zaksięgowaniu środków na konto bankowe.
  4. Wysyłka realizowana jest raz w tygodniu we wtorki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. Do każdego zamówionego produktu załączony jest paragon lub faktura VAT.
  6. Sposób dostarczenia: Poczta Polska lub odbiór osobisty.
  7. W przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt w celu ustalenia jej kosztów.

Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w naszym sklepie bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Aby zrezygnować z zakupu, należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu celem dokonania tzw. zwrotu produktu.
  2. Produkt należy odesłać do nas z dowodem zakupu.
  3. Zwrot wartości zamówienia następuje w terminie do 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Suma zostanie przelana na konto wskazane przez kupującego w momencie otrzymania zwrotnego towaru oraz po pozytywnym jego rozpatrzeniu.
  4. Każda reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona w momencie gdy: towar posiada wadę techniczną, w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy, inne wady produktu niepowstałe z winy kupującego.
  5. Reklamowany produkt prosimy dostarczyć na adres siedziby firmy wraz z dowodem zakupu.
  6. Wszystkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt naszej firmy będą przyjmowane tylko w przypadku, gdy zostanie to ustalone pomiędzy Wysyłającym a Sprzedającym.
  7. Przedmioty produkowane/sprowadzone na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.